18 July 2009

Treats for Everyone!

I've started working in a top secret corporation which I am not allowed to disclose.

However, that is not what I want to tell. I'm going to celebrate my first pay by treating everyone! Or in Bahasa (which English doesn't exactly have the equivalent word for it), "Aku nak belanja sumorang!"

I will (try to) dedicate the whole of my first pay to belanja everyone, so if you happen to bump me anywhere (while I still have the money) please do not hesitate and ask me to belanja you. Or better still, come and find me.

So don't miss this opportunity! (While stocks last.)

10 comments:

  1. mie, tggu aku blk semenanjung

    ReplyDelete
  2. Najmie,
    tunggu aku balek KL lagi jgak!

    ReplyDelete
  3. aku dah tau aku nk makan ape senin nih ... ahahahahaha .... pes dlu la weyh kalo bran ...

    ReplyDelete
  4. if nak banje pekro plssssss ar ajak aku skali. haha :P

    ReplyDelete
  5. kepada sumorang, sile dtg mintak kat aku, pasal aku takkan dtg kat korang, hahah

    ReplyDelete
  6. Pemurah.

    Skoler x masuk lagi ni.







    UTP year bape?

    ReplyDelete
  7. hoho aku baru bace komen2 korang
    neo: sape ko ek? aku usha blog ko xde nama pon, description punye panjang, hahah
    farah: kau la kene cari aku! tapi aku xjumpe pon kau ek aritu (tapi kalau jumpe pon, duit aku dah abis dah aritu, hahah)
    to all, tunggu la second pay aku (tp dah kurang bes la, pasal aku nak blanje sempena first pay je, tp leh je) ingat, korang kene jumpe aku and mintak k!

    ReplyDelete